Retourneren en klachten
Retourneren en klachtenafhandeling
Aangezien klanttevredenheid voorop staat bij RSRecords.nl hebben wij veel aandacht besteedt aan de realisatie van een duidelijke retourprocedure en klachtafhandelingprocedure. Los van het feit dat wij streven naar 0 klachtmeldingen, zullen wij uw klacht altijd serieus nemen en per direct actie ondernemen. Onderstaand vindt u alle informatie m.b.t. retourneren en klachtafhandeling. Heeft u vragen en/of opmerkingen? Stuur een mailtje naar info@rsrecords.nl
Controleer uw bestelling altijd direct na bezorging.
Wij verzoeken u om uw bestelling na bezorging zo snel mogelijk te controleren, waarbij in ieder geval gecontroleerd moet worden of de bestelling compleet is (of de juiste producten geleverd zijn en of de juiste aantallen geleverd zijn) en of er sprake is van beschadigingen.
Indien er een probleem is m.b.t. de juiste producten en/of de juiste aantallen, kunt u een e-mail sturen naar info@rsrecords.nl Hierbij zullen wij onze uiterste best doen om dit zo snel mogelijk naar behoren op te lossen. In het geval producten geretourneerd dienen te worden, kunt u gebruik maken van onze retour procedures. Indien er sprake is van schade dient u dit binnen 2 dagen na levering schriftelijk te vermelden aan rsrecords.nl en kunt u gebruik maken van onze klachtenprocedure.
Retourneren
Indien u niet tevreden bent met de geleverde producten, kunt u deze in het geval van een directe online aankoop (aankoop gedaan via het internet) binnen 14 dagen retourneren. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Hierbij vragen wij u wel om de producten compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking (of een vergelijkbare verpakking) te retourneren. Alle producten die niet compleet zijn en/of gebruikersschade hebben, komen niet in aanmerking voor terugname. De kosten die het retourneren met zich meebrengt, zoals bijvoorbeeld verzendkosten en verpakkingskosten, zijn voor de rekening van de klant (koper). Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag (minus eventuele verzendkosten) binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Op deze wet zijn enkele uitzonderingen, de levering van audio-opnamen, zoals vinyl singles , lp's en cd's waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
De levering van producten die door hun aard niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
In het geval van een klacht (retouraanvraag op basis van een defect of schade), kunt u gebruik maken van onze klachtenafhandellingprocedure. Wij zullen er alles aan doen om tot een correcte en klantvriendelijke oplossing te komen.
Retourprocedure rsrecords.nl
Indien u producten wilt retourneren, controleer de producten dan eerst op gebruikersschade. Indien er geen sprake is van gebruikersschade, zorg er dan voor dat de producten in de originele verpakking of een vergelijkbare verpakking zitten. Vervolgens dient u onderstaand retourformulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar info@rsrecords.nl
RETOURFORMULIER (PDF-BESTAND)
Na ontvangst van een volledig ingevuld retourformulier neemt een medewerker van RSRecords.nl binnen 2 werkdagen, contact met u op.
Klachtenafhandeling en procedures
Aangezien klanttevredenheid voorop staat bij RSRecords.nl hebben wij veel aandacht besteedt aan onze klachtafhandeling procedure. Daarnaast vinden wij het belangrijk om aan te geven dat wij uw klacht altijd serieus nemen en per direct actie zullen ondernemen. Voor het indienen van een klacht dient u onderstaand klachtenformulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar info@rsrecords.nl
LET OP: In het geval van een defect of schade, verzoeken wij u om een digitale foto hiervan aan te leveren.
KLACHTENFORMULIER (PDF BESTAND)
Na ontvangst van een volledig ingevuld klachtenformulier neemt een medewerker van RSRecords.nl, binnen 2 werkdagen, contact met u op.